Aplikacje są wszechobecne i ta rewolucja nie ominęła także branży fryzjerskiej. Popularność platform do bookowania wizyt w salonach fryzjerskich i barberskich wynika z ich intuicyjności. Dodatkowo pozwalają zaoszczędzić czas, nie wymagają kontaktu telefonicznego lub przez Messengera. To także dodatkowy kanał pozyskiwania klientów. Warto zarejestrować salon fryzjerski na najpopularniejszych portalach. Nie wiesz, które wybrać? Przeczytaj krótki przegląd systemów rezerwacji.
System rezerwacji wizyt online
Booksy jest przodującą aplikacją, która pozwala na rezerwację wizyty w salonach fryzjerskich, ale także w salonach kosmetycznych czy u fizjoterapeutów. Skupia specjalistów z branży beauty, wellness i medycznej. Dzięki automatycznym powiadomieniom przypomina klientom o terminie odwiedzenia salonu fryzjerskiego, co pozwala na redukcję opuszczonych i odwołanych wizyt. Możesz połączyć konto salony fryzjerskiego ze stroną internetową i Facebookiem oraz Instagramem, co ułatwi Ci zarządzanie wizytami. Konto booksy.biz pozwala Ci też śledzić statystyki, a także zarządzać grafikiem zespołu.
Portal internetowy dla branży fryzjerskiej
Kolejną platformą, którą warto wziąć pod uwagę, jest moment.pl. Obecnie serwis jest zintegrowany z aplikacją booksy, co ułatwia klientom i salonom obsługę. Jednocześnie rejestracja w serwisie zwiększa widoczność Twojego salonu fryzjerskiego w sieci i zapewnia rezerwacje z różnych źródeł.
Rezerwacje i płatności online
Popularną platformą do bookowania wizyt u fryzjera jest także nakiedy.pl. Opiera się na modelu miesięcznej subskrypcji dla salonów. Poza możliwością umawiania wizyt zapewnia także system płatności online. Wcześniej opłacone wizyty zazwyczaj dochodzą do skutku, co pozytywnie wpływa na rentowność tego rozwiązania.
Większość aplikacji do umawiania wizyt w salonie fryzjerskim oferuje darmowy okres próbny dla podmiotów biznesowych. Dobrym rozwiązaniem jest przetestowanie rozwiązania i sprawdzenie, które najlepiej sprawdzi się w Twojej lokalizacji